czwartek, 10 marca 2016

Szybki obiad

 Witaj!
podzielę się moim sprawdzonym patentem na szybki i bardzo prosty obiad. Jestem antytalenciem kulinarnym i jako osoba o dwóch lewych rękach w kuchni, mam swoje gotowce. Kurczak w sosie słodko-kwaśnym... ja osobiście uwielbiam! bardzo dobry z ryżem, makaronem, chlebem, pyszny na ciepło jak i na zimno... tak na zimno, jako przekąska.
Potrzebujesz:
- pierś z kurczaka
- słoik sosu słodko-kwaśnego
- cebula
- tłuszcz na patelnie
- przyprawy sól, pieprz
- ketchup
up ja wolę pikantny
Przyprawioną wcześniej, pokrojoną pierś smażę na rumiano. Cebulkę można dorzucić do piersi i razem podusić, ja podgrzewam ją wcześniej i już miękką troszkę przypaloną dodaję. Przykrywam patelnię i duszę co chwilka mieszając. gdy kurczak jest już gotowy, dodaję sos i czasem odrobinę ketchupu pikantnego. Chwilę gotuję i gotowe! Najczęściej łączę z makaronem. Można dodać do niego przeróżne przyprawy i warzywa, ja lubię przypaloną cebulkę, inni nie.
Przypominam, żaden ze mnie kucharz, a to nie jest blog kulinarny, więc szału nie ma:-)
Jeśli nie znasz tego dania i zdecydujesz się go zrobić, to życzę smacznego :-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zapraszam do obserwacji mojego bloga, pojawi się tu jeszcze wiele ciekawych postów.

♥ za każdy komentarz bardzo Ci dziękuje.
🤨 nie toleruje wulgaryzmów
Wszystkie komentarze zawierające linki do sklepów traktuję jako spam i kasuję