niedziela, 28 maja 2017

opaska dla niemowlaka



Opaska dla małej księżniczki

opaska dla niemowlaka Biłyj

Po długiej nieobecności, postanowiłam odkurzyć bloga.
 Miałam małą niemoc twórczą...
Na przeprosiny, przedstawię Wam tutek na proste opaski, dla małych i tych większych księżniczek.

Przeglądając internety :-) zauważyłam, że w tym roku, bardzo modne zrobiły się opaski dla niemowląt na beżowej... no właśnie, co to może być... i jak to odtworzyć w warunkach domowych...
zaraz Was zaskoczę :-)
Zaczniemy od kokardek.
 Jestem typem chomika, zbieram wszystkie skrawki materiałów, teraz się przydały.
Na kartce na szybko rozrysowałam szablon.
Kokardki już robiliśmy na blogu, dla przypomnienia TU i TU

diy opaska pin up
Pamiętajcie, aby zostawić niezszyty otwór na wywrócenie materiału.
opaska pin up
Wywracamy i zszywamy otwór.

jak uszyć opaskę

A teraz niespodzianka opaskę zrobiłam z .... rajstopy!
Tak rajstopy 40 den.


Ucięłam z jakieś 3 cm.
opaska z rajstopy
Następnie ją trochę rozciągnęłam, aby się zrolowała.
opaska dla dziecka
Teraz wystarczy zawiązać supeł kokardą.

I opaska gotowa.

jak zawiązać opaskę pin up
jak uszyć dla dziecka
Opaska z rajstopy jest bardzo delikatna i rozciągliwa, więc śmiało może być zakładana niemowlakom. Na opaską z rajstopy można przyczepić pomponik, sztuczny kwiatek, zawiązać wstążeczkę... 
A kokardkę można zawiązać na zwykłej gumce do włosów i ozdobić kucyk.

Mam nadzieję, że tutek się komuś przyda :-)
prezent zrób to sam
opaski na lato Biłyj




5 komentarzy:

  1. Witaj Kochana po przerwie :)) Opaska Sliczna :)) Baardzo mi sie podoba :)) Pozdrawiam Cie cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję ślicznie!
      ostatnio czasu troszeczkę brakuje...
      ale mam nadzieję, że odrobię zaległości :-)

      Usuń
  2. Świetna sprawa. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem pod wielkim wrażeniem. Świetny artykuł.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do obserwacji mojego bloga, pojawi się tu jeszcze wiele ciekawych postów.

♥ za każdy komentarz bardzo Ci dziękuje.
🤨 nie toleruje wulgaryzmów
Wszystkie komentarze zawierające linki do sklepów traktuję jako spam i kasuję