niedziela, 13 marca 2016

Kolczyki w minutkę

 
 
 
 
kolczyki handmade
 
 
Dziś opiszę jak zrobić najprostsze kolczyki.
Moja przyjaciółka uwielbia takie malutkie kolczyki, więc to tutorial z myślą o niej.
Zwróciłam kiedyś uwagę w jakich cenach są różyczkowe kolczyki, średnia z nich to okolica 17zł.
A co powiecie na 2,26 zł przy stali chirurgicznej, bądź 5,26 zł przy srebrze? Brzmi dobrze?

Wraz z szałem na rękodzieło powstało wiele sklepów internetowych z akcesoriami do wyrobu biżuterii, ale by nie płacić za wysyłkę warto poszukać sklepu stacjonarnego. Jest jeszcze jedna możliwość, znajdź wśród znajomych osobę która zaopatruje się w takowym magazynie i doczep się do zamówienia.
Co potrzebujesz:
-Bigle sztyfty do naklejania  stal chirurgiczna [para]
-Syntetyczna różyczka niebieska x2
-Pilniczek/ papier ścierny
-klej (nie musi być specjalny zwykła kropelka też się nada)
 
A teraz minutka roboty :-) czas start!
Różyczki które kupiłam są na tyle wypukłe, więc trzeba było je potraktować pilniczkiem.
Następnie tyci kleju na sztyft, umieścić na nim kwiatek docisnąć i gotowe.
 
biżuteria handmade
a teraz możesz zrobić sobie całą tęczę :-)

2 komentarze:

  1. I tak też zrobię :) całą tęczę, dla mojej 3 letniej Tosi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mała modnisia będzie miała od koloru do wyboru :-)

      Usuń

Zapraszam do obserwacji mojego bloga, pojawi się tu jeszcze wiele ciekawych postów.

♥ za każdy komentarz bardzo Ci dziękuje.
🤨 nie toleruje wulgaryzmów
Wszystkie komentarze zawierające linki do sklepów traktuję jako spam i kasuję