środa, 9 marca 2016

DIY opakowanie na wino

Surowa, nudna skrzynka na wino... nie u mnie!
 
diy
 
Na początek bardzo prosty pomysł, na ozdobienie drewnianego opakowania na wino.
Potrzebujemy:

-dwie kolorowe kartki ( ja użyłam czarnej i różowej, dobrze jest jak są sztywniejsze)
-tasiemki (znalazłam ozdobną z taśmą dwustronną)
-dziurkacza ozdobnego (u mnie to motyl)
-kleju, bądź taśmy dwustronnej
- i oczywiście opakowania na wino

Dla bardziej ambitnych. Taśmą dwustronną / klejem motylka do tła można przykleić za tułów, a skrzydełka zgiąć. Przy tej opcji kartki muszą być grubsze, by nasz motyl ładnie się prezentował.

Chwila cierpliwości i klejenia, a powstanie coś oryginalnego. Miłej zabawy w tworzeniu!

1 komentarz:

  1. Super pomysł drewniana skrzynka na wino jestem super pomysłem na prezent :), zwłaszcza jeśli jeszcze w środku znajdzie się trunek.

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do obserwacji mojego bloga, pojawi się tu jeszcze wiele ciekawych postów.

♥ za każdy komentarz bardzo Ci dziękuje.
🤨 nie toleruje wulgaryzmów
Wszystkie komentarze zawierające linki do sklepów traktuję jako spam i kasuję