sobota, 16 kwietnia 2016

dekoracja DIY do pokoju niemowlaka

Metryczka zrobiona w 5 minut, czemu nie!
 
metryczka
 
 
Do bukiecika ze skarpetek TU, dołączyła metryczka. W sklepie papierniczym zobaczyłam kartki z prześlicznymi nadrukami i musiałam je kupić. W domu tysiąc myśli, jak je wykorzystać. Gdy tylko usłyszałam słodkie imię - Safiye, już wiedziałam, że trzeba dać je w ramkę! Szkoda tylko, że ramka nie jest blado różowa.
 
Do wykonania metryczki potrzebujemy:

- ramki
- papierów kolorowych
- druku, pieczątek, bądź ładnego charakteru pisma :-)
- nożyczek, gilotyny do papieru
 

DIY
 
 
Otwieramy ramkę.
 
 
 
Wyciągamy szybkę.

TUTORIAL
 
 
 
Wycinamy papier wielkości szybki.


 
 
Do ozdobienia metryczki, wykorzystałam kokardę z orgiami, ale to może być cokolwiek.



Wycinamy trzy karteczki różnej wielkości. Na jednej wpisujemy tekst, na mojej jest imię i data narodzin. Nie mam ładnego charakteru pisma, więc wykorzystałam pieczątki.
Całość podklejamy.


 
 
Szybka i prosta w wykonaniu, a najważniejsze, że metryczka spodobała się świeżo upieczonej mamie :-)
Ramka własnoręcznie wykonana, to świetny pomysł na prezent. Dobrze prezentuje się jako ozdoba ściany, półki, bądź komody w dziecięcym pokoju.
 
dekoracja





4 komentarze:

Zapraszam do obserwacji mojego bloga, pojawi się tu jeszcze wiele ciekawych postów.

♥ za każdy komentarz bardzo Ci dziękuje.
🤨 nie toleruje wulgaryzmów
Wszystkie komentarze zawierające linki do sklepów traktuję jako spam i kasuję