poniedziałek, 25 kwietnia 2016

Pojemnik na torebki foliowe - recykling

 

Wszędobylskie torebki foliowe
...
Znam ten problem ... otwieram szufladę w kuchni, a one dosłownie się wysypują.
Postanowiłam je jakoś okiełznać :-)

bałagan w kuchni


 
Po rozprostowaniu, dalej nie wyglądały w szufladzie fajnie...
hmmm.....
trzeba je do czegoś schować!


torebki foliowe
 
 
Czy pojemnik na chusteczki nawilżane się nadaje?
 
pojemnik na chusteczki nawilżane
 
 
 
Pewnie, że tak!!!!!!!!!!
 
Wsadzamy pierwszą torebkę tak, by uszy wystawały.

recykling
 
 
Drugą wkładamy przez uszy pierwszej, od strony dna torebki.

diy
 
 
Zaginamy...

pomysł na
 
 
...

tutorial
 
 
I wkładamy obie, tak by wystawały uszy drugiej...

porządki
 
 
...

coś z niczego

dobry pomysł
 
 
Całość powtarzamy do momentu, aż skończą się torebki, lub miejsce w pojemniku.
 
 
 
i mamy torebki foliowe uporządkowane :-)
Aby pojemnik nie wyglądał bezpłciowo, ozdobiłam go taśmą klejącą z zygzakiem. 

zród to sam
pomysł do kuchni
 
 
Efekt końcowy jak dla mnie jest zadowalający :-)
Bałagan w kuchni, troszkę ogarnięty ;-)
 


6 komentarzy:

  1. Świetny pomysł! Trzeba wypróbować :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam, ja odzyskałam panowanie w szufladzie ☺

      Usuń
  2. Ale fajny pomysł! Spróbuje!

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow, to naprawdę świetny patent! Posiadam w swojej szafie mnóstwo foliopaków z nadrukiem, też się wysypują i nie mogę ich okiełznać! Dzięki za patent.

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do obserwacji mojego bloga, pojawi się tu jeszcze wiele ciekawych postów.

♥ za każdy komentarz bardzo Ci dziękuje.
🤨 nie toleruje wulgaryzmów
Wszystkie komentarze zawierające linki do sklepów traktuję jako spam i kasuję