poniedziałek, 4 kwietnia 2016

Róże ze skarpetek - pezent dla świeżo upieczonej mamy

Pomysł na ... oryginalne "zapakowanie" prezentu dla noworodka
 :-)



róże ze skarpetek


W rodzinie od strony męża, przyszła na świat śliczna dziewczynka. Stąd mój dzisiejszy tutorial, na prezent dla noworodka. Skarpetki dla maluszków są takie rozczulające. A ja dosypię troszkę słodkości i co powiecie na bukiecik z maciupeńkich skarpeteczek?

Potrzebujemy:

- skarpetek
-długich wykałaczek do szaszłyków
-nici
-wazonika, słoiczka, wiaderka...

DIY



Słoiczek mam dosyć niski, więc patyczki skróciłam.

TUTORIAL



Skarpetkę zaginamy po skosie. 




I rolujemy, zaczynając od palców.




Wkładamy palce w ściągacz... 




... i wywijamy go.




Na około przywiązujemy nitkę.




wywijamy brzegi ściągacza i piętkę, formując płatki róży.





Odwracany, "kwiatka" ...




... i montujemy patyczek. 




Łodygę można zazielenić bibułką, bądź taśmą florystyczną.
Ja zostawiłam surową.




Mój bukiecik powstał z ośmiu skarpetek.
Do słoiczka można wsypać np. ryż, kulki zapachowe, kolorowy piasek, lub cokolwiek chcecie.
Taki prezent, świetnie nadaje się jako dekoracja do pokoju niemowlaka.



1 komentarz:

Zapraszam do obserwacji mojego bloga, pojawi się tu jeszcze wiele ciekawych postów.

♥ za każdy komentarz bardzo Ci dziękuje.
🤨 nie toleruje wulgaryzmów
Wszystkie komentarze zawierające linki do sklepów traktuję jako spam i kasuję