niedziela, 16 lipca 2017

Ochraniacz na wenflon DIY

Rękawiczka do zadań specjalnych

ochraniacz na wenflon Biłyj

I znów szpital... Tym razem planowana wizyta. Mając w pamięci ostatnie próby Gabrysia z wyrwaniem wenflonu, zdążyłam się przygotować.

A oto szybki kursik "coś z niczego".
Do stworzenia "rękawiczek" potrzebowałam starych rajstopek i nożyczek.
Ktoś pewnie spyta czemu nie skarpetki... a no temu, by nic nie uciskało :-)


Ciachnęłam nad piętką i paluszki.



Z otworem na kciuk tak celowałam, by wybrzuszenie piętki- na dłoni leżało na śródręczu.


jak uszyć dla dziecka

zrobiłam mały otworek na paluszka

rzeczy do szpitala

Powstała prawa i lewa. 
Łapki się sprawdziły :-) Gabryś był zaskoczony, 
ale nie próbował ściągać, a tym bardziej nic wyrywać.
Życzę Waszym maluszkom dużo zdrówka, aby nie musiały z takich łapek korzystać. 

jak uszyć ochraniacz

1 komentarz:

  1. Super pomysl ,na prawde pomocny w takich sytuacjach. Mam nadzieje ,ze u Was juz wszystko wporzadku ,ze juz nie bedziecie musieli jezdzic na takie odwiedziny !!! Pozdrawiam Cie cieplutko :))

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do obserwacji mojego bloga, pojawi się tu jeszcze wiele ciekawych postów.

♥ za każdy komentarz bardzo Ci dziękuje.
🤨 nie toleruje wulgaryzmów
Wszystkie komentarze zawierające linki do sklepów traktuję jako spam i kasuję