niedziela, 4 września 2016

Jak zmienić wygląd... starych baletek

 
Nowe - stare buty
 
 
buty baletki
 
 Uwielbiam te buty, kupiłam je 3 lata temu na bazarku za 17 zł. Przeszły ze mną dużo, dosłownie i w przenośni :-)
Powoli się sypią, nie wyglądają już ładnie...
Postanowiłam trochę je odmłodzić i rozweselić.
 
Zestaw kaletniczy kupiłam dawno temu, w Rossmanie za 25 zł.
(Często pojawiają się w supermarketach.)
 
renowacja butów
 
Wybieramy wielkość otworu.
 
jak odnowić buty
 
Robimy dwie dziurki.  
 
blog diy
 
Umieszczamy napy.
 
blog o rękodziele
 
I zaciskamy.
Nie masz nap, nie szkodzi, może być bez :-) 
 
diy buty
 
Wybieramy wstążką, u mnie rypsowa.  
 
co zrobić z diy
 
Przypalamy końcówki.
 
wstążka rypsowa
 
I ćwiczymy wiązanie kokard :-)
 
gummie buty diy
 
kokarda DIY
  
bow tutorial
 
Możemy szaleć z kolorami, szerokościami, rodzajami...
 
 
 
Szkoda, że już wrzesień,
ale jeszcze korzystam ze słońca ile się da!
 
 
jak przerobić buty
 
 

4 komentarze:

  1. Fajny pomysł :) Zapraszam do siebie: http://pani-domowa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Jest moc, jest kolorowo ♥ Fajny, prosty sposób na balerinki :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pomysł jest świetny! :) Sama mam w domu zestaw kaletniczy, kupiony na początku roku, ale aż wstyd się przyznać - bo jeszcze nie miałam okazji go użyć... A znalazłaby się co najmniej jedna para butów, które mogłabym w podobny sposób odmienić. :)
    Mogę mieć pytanie-propozycję-zaproszenie? Co weekend organizuję AKCJĘ:REPERACJĘ na swoim fanpage'u "Adzik tworzy" (https://www.facebook.com/adziktworzy/). Podczas zabawy pokazuję od siebie jeden pomysł na przeróbkę, naprawę lub recykling, ale i zachęcam inne osoby do prezentowania swoich projektów (najciekawsze, najfajniejsze pomysły zamieszczam wraz z linkami do autorów w co miesięcznych podsumowaniach). Jeśli miałabyś ochotę pokazać swoje odmienione baletki podczas akcji to serdecznie zapraszam! Byłoby mi bardzo miło gdybyś wzięła udział w zabawie. No i zainspirowałabyś swoim pomysłem inne osoby do przeróbek. :)

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do obserwacji mojego bloga, pojawi się tu jeszcze wiele ciekawych postów.

♥ za każdy komentarz bardzo Ci dziękuje.
🤨 nie toleruje wulgaryzmów
Wszystkie komentarze zawierające linki do sklepów traktuję jako spam i kasuję